Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

"Όσοι, επομένως, μιλούν για “εκπαιδευτικούς-φαντάσματα” ας καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις"...Επιστολή του Μ. Χαρακόπουλου




ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Λαρίσης-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αθήνα, 8 Φεβρουαρίου 2017
Κύριο
Αλέξη Παπαχελά
Διευθυντή της εφημερίδας “Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”

Αγαπητέ κύριε Διευθυντά,

Πραγματικά δεν ανέμενα πως μια γενική τοποθέτησή μου -ότι όλοι θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στη διατύπωση του δημόσιου λόγου μας προκειμένου να μη δίνουμε αφορμή για παρερμηνεία των δηλώσεών μας από πολιτικούς αντιπάλους, οι οποίοι καραδοκούν για να διαβάλουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη για επικείμενες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μόλις γίνει πρωθυπουργός-  θα αποτελούσε αφορμή χλεύης στην αγαπημένη μου στήλη του συμπαθούς “Φαληρέα”.

Άλλωστε, από τη δήλωση του Τομέα Παιδείας της ΝΔ περί “εκπαιδευτικών-φαντασμάτων” -που αποτέλεσε αφορμή για την τοποθέτησή μου- πήραν αποστάσεις, πριν από εμένα, είτε με δημόσιες δηλώσεις είτε με διαβεβαιώσεις προς τις τοπικές ΔΑΚΕ, οι φερόμενοι ως συνυπογράφοντες τη δήλωση αναπληρωτές τομεάρχες της κ. Κεραμέως.

Η πολιτική προάγεται όταν μιλούμε συγκεκριμένα. Όσοι, επομένως, μιλούν για “εκπαιδευτικούς-φαντάσματα” ας καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις, ώστε να θεραπευτούν και οι όποιες αδυναμίες.

ΥΓ. 1: Σας ευχαριστώ που υπενθυμίζετε στους αναγνώστες σας την παραίτησή  μου λόγω της διαφωνίας μου με τη λεγόμενη μεταρρύθμιση στο γάλα. Όσοι αγοράζουν γάλα γνωρίζουν, άλλωστε, αν έπεσε η τιμή στο ράφι. Βεβαίως, με την παραίτηση του “ενοχλητικού” υπουργού έπαψαν και τα ρεπορτάζ για την τιμή του γάλακτος. Διαφήμιση, βλέπετε, δεν δίνουν οι κτηνοτρόφοι που καταστρέφονται, αλλά οι γαλακτοβιομηχανίες!

ΥΓ. 2: Ασμένως αποδέχομαι τα παράσημα που με… απαξία μου επιδαψιλεύετε, του συντηρητικού και του θρησκευόμενου. Πιστεύω, άλλωστε, ότι πολλοί από τους αναγνώστες σας αυτοπροσδιορίζονται ως συντηρητικοί και θρησκευόμενοι.

ΥΓ. 3: Είμαι ιδιαιτέρως υπερήφανος για τη διδακτορική μου διατριβή για τους “Ρωμιούς της Καππαδοκίας”, την οποία εκπόνησα υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου δασκάλου μου Νεοκλή Σαρρή και η οποία γνώρισε αλλεπάλληλες εκδόσεις. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πια ανάλογου επιπέδου γνώστες του ελληνισμού της καθ’ ημάς Ανατολής.

Με εκτίμηση

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου