Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Η απάντηση του Αιρετού Κ.Υ.Σ.Π.Ε. Β. Παληγιάννη στην καταγγελία του Υπουργείου Παιδείας




Παληγιάννης Βασίλειος
 Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ. 6974750409
 Fax: 2103442287
 e-mail: paligiannis@hotmail.gr
 Αθήνα, 10/1/2017


Η απάντηση του αιρετού ΚΥΣΠΕ στην καταγγελία του Υπουργείου Παιδείας

Με έκπληξη διάβασα την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Μικροκομματικά παιχνίδια με την Ειδική Αγωγή», όπου αναφέρεται μεταξύ άλλων σε παραποιήσεις στοιχείων, σε μικροκομματικές γαλάζιες επιδιώξεις και σε όψιμες ανησυχίες μου σχετικά με τη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής. Πρόκειται για μια πρωτόγνωρη και αήθη επίθεση στο πρόσωπό μου. Είναι η πρώτη φορά στα χρόνια που υπηρετώ τον κλάδο ως αιρετός ΚΥΣΠΕ, που πολιτική ηγεσία «απαντά» σε ανακοίνωσή μου, αποφεύγοντας μάλιστα την ουσία του περιεχομένου της. Η «αριστερή» ηγεσία του υπουργείου ενοχλήθηκε από την ανακοίνωσή μου, δυσαρεστήθηκε και αντέδρασε με προσωπικές αήθεις επιθέσεις εις βάρος μου, προκειμένου να φιμωθεί η αλήθεια. Δυστυχώς γ’ αυτούς η ανακοίνωση ήταν ακριβής ως προς την καταγραφή των κενών και σαφής, αφού ουδείς αμφισβητεί πως ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ υπολειτουργούν, τμήματα ένταξης δε λειτουργούν κι εκατοντάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη παραμένουν ανικανοποίητα. Αν κατά την άποψη του υπουργείου ο αριθμός των κενών δεν είναι αυτός που κατέγραψα, ας μας πει επιτέλους, πόσα είναι τα πραγματικά κενά.



ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Π.Ε. Β. ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/01/blog-post_32.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου