Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Συμμετοχή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών του Κοινωφελούς Προγράμματος Εργασίαςτου Ο.Α.Ε.Δ. σε Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ;;;...Γιατί κύριοι;;




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
----
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.&Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ



Λάρισα: 05-02-2016
Αρ. Πρωτ.: 1487  




                                                                           

                 
Ταχ. Δ/νση:
Τ.Κ. – Πόλη: Ιστοσελίδα:
Πληροφορίες: Τηλέφωνο:
Fax:
e-mail:
Μανδηλαρά 23
412 22  Λάρισα
http://pde.thess.sch.gr
Βαλιάζη Μαρίλη
2410-539219
2410-538611
              ΠΡΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝTΕΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΜΕΑΕ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΣΔΕΥ(μέσω των Δ/νσεων Εκπ/σης)
ΘΕΜΑ : « Συμμετοχή ψυχολόγων και Κοιν/κών Λειτουργών του κοινωφελούς προγράμματος εργασίας, σε ΕΔΕΑΥ » 
                 Λαμβάνοντας υπόψη:
1.    Το ΦΕΚ 4115, άρθρο 39, παρ. 4 με θέμα «Θέματα Α/θμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
2.    Το ΦΕΚ 3191/16-12-2013 με την υπ΄αριθμ. 7011/21-10-2013 απόφαση «Σύσταση Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) Θεσσαλίας»
3.    Το ΦΕΚ 318/12-02-2014 με την τροποποίηση της υπ΄αριθμ. 7011/21-10-2013 απόφασης «Σύσταση Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) Θεσσαλίας»
Σας ενημερώνουμε ότι όσοι Ψυχολόγοι (ΠΕ23) και Κοινωνικοί Λειτουργοί (ΠΕ30), προσλήφθηκαν μέσω του κοινωφελούς προγράμματος του ΟΑΕΔ, στοχεύοντας στη δίκαιη, σωστή και αποτελεσματική κατανομή του προσωπικού και στην αξιοποίησή του σε σχολεία στα οποία φοιτούν μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, και οι ανάγκες είναι μεγάλες, για το τρέχον σχολικό έτος προτείνεται να στελεχώσουν και τη λειτουργία των ΣΔΕΥ-ΕΔΕΑΥ.

Η ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΤΡΙΑ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
                                                           
                                                                                              ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ



ΣΧΟΛΙΟ:
 1ον) - Τα Προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του Ο.Α.Ε.Δ. αποτελούν προγράμματα που σκοπό έχουν την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας. Επίσης οι προσλήψεις σ αυτά τα προγράμματα γίνονται με κριτήρια και προϋποθέσεις που βάζει ο Ο.Α.Ε.Δ.(ανεργία κ.λ.π) και όχι με κριτήρια και προϋποθέσεις του Υπουργείου Παιδείας. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη αυτά τα δεδομένα, δεν μπορούμε να διακρίνουμε, στην περίπτωση της στελέχωσης των Σ.Δ.Ε.Υ. - Ε.Δ.Ε.Α.Υ. με προσωπικό από τον Ο.Α.Ε.Δ., πως μπορεί ν αξιοποιηθεί, επωφελώς για τους μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,  το εν λόγω προσωπικό σε αυτούς τους ευαίσθητους χώρους, από τους οποίους επιπροσθέτως απουσιάζει το μόνιμο προσωπικό και επιπλέον δεν διαθέτουν ούτε καν αναπληρωτές συναδέλφους προσληφθέντες από το Υπουργείο Παιδείας. Στου κασίδη το κεφάλι λοιπόν…
2ον) -  Το προσωπικό, το οποίο προσλαμβάνεται από τον Ο.Α.Ε.Δ., δηλώνει σε ποια σχολική μονάδα επιθυμεί να προσληφθεί και αυτό αναγράφεται στη σύμβαση που υπογράφει, οπότε στο ενδεχόμενο της απασχόλησης μεταγενέστερα του προσωπικού αυτού σε Σ.Δ.Ε.Υ.-Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ομιλούμε για 5 σχολικές μονάδες της ευρύτερης περιοχής του ειδικού σχολείου για το οποίο αυτό προσλήφθηκε. Και φυσικά όταν το προσωπικό αυτό υπέγραφε τη σύμβαση του δεν γνώριζε την αλλαγή αυτή στους όρους απασχόλησής του.
3ον) – Ως γνωστόν τα Προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του Ο.Α.Ε.Δ. αμείβουν το προσωπικό που προσλαμβάνεται απ αυτά με μηνιαίο επιμίσθιο κάτω των πεντακοσίων(500) ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται για την επιβίωση των εργαζομένων αυτών. Επίσης για τα καθημερινά έξοδα κίνησης των εργαζομένων στα Σ.Δ.Ε.Υ. – Ε.Δ.Ε.Α.Υ.(μετάβαση σε 5 σχολικές μονάδες) δεν υπάρχει πρόβλεψη κάλυψης τους από το Υπουργείο Παιδείας. Η πλειονότητα δε των εργαζομένων(νεαροί/ές άνεργοι/ες), στα προγράμματα αυτά, δεν διαθέτουν καν μεταφορικό μέσον για τη μετακίνησή τους…
Προσωπικώς απορούμε για τη μη συνεκτίμηση αυτών των κρίσιμων παραμέτρων από πλευράς των ιθυνόντων…

Βασίλης Βούγιας


1 σχόλιο:

  1. Καταρχή είναι λάθος και παράνομο το γεγονός ότι δεν τοποθετήθηκαν σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ. Η εγκύκλιος του ΟΑΕΔ προβλέπει ξεκάθαρα το που μπορούν να τοποθετηθούν (μόνο σε δομές ΕΑΕ....)!!!! Θεωρώ ότι σε περίπτωση ελέγχου θα έχει πρόβλημα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή