Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Εγκύκλιοι προσλήψεων εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής...Δ.Τ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Αθήνα, 16/07/15
Αριθμ. Πρωτ.: 19



Προς:
κ. Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά
κ. Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ.Τάσο Κουράκη
Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
Πρόεδρο και Μέλη Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
Επιτροπές Παιδείας Κομμάτων Βουλής των Ελλήνων

Κοινοποίηση
 Α) Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής Τμήμα Α΄
Β) Γενική Διεύθυνση Α/ΘΜΙΑΣ &Β /ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Διεύθυνση Προσωπικού/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Τμήμα Α
Β)
Έντυπα, Ηλεκτρονικά και Τηλεοπτικά Μέσα Ενημέρωσης



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: Εγκύκλιοι προσλήψεων εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής

 Σύμφωνα με δημοσιεύματα, αλλά και με πληροφορίες από στελέχη του αρμοδίου Υπουργείου πρόκειται εντός ολίγων ημερών να εκδοθούν οι εγκύκλιοι πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2015 – 2016, τόσο της Γενικής όσο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ). Ωστόσο δεν έχει δημοσιοποιηθεί μέχρι σήμερα και ουδείς γνωρίζει ποια θα είναι η τελική μορφή των εγκυκλίων, με ποια νομοθεσία (π.χ. την ισχύουσα νόμος Ν4283/14, Ν3699/08) ή ακόμη αν πρόκειται να εκδοθούν χρησιμοποιώντας υπουργική απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης ή με νέες υπουργικές αποφάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύλλογός μας ζητά, για μια ακόμη φορά, από τους υπευθύνους και τους αρμόδιους, να λάβει υπόψη τα επιστημονικά μας επιχειρήματα και να διασφαλίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ζητούμε λοιπόν στην έκδοση των εγκυκλίων:

Α) Της Γενικής Αγωγής:
Να αναγνωρίζεται αυτόματα στη γενική εκπαίδευση η προϋπηρεσία των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση  τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ
ΓΙΑΤΙ όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως σε όλα τα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει:

iΗ προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;)
ii) Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε.
iiiΔεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.

Β) Της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης:

Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 η οποία προτάσσει τους ΠΕ61/71 και αποκλείει τους ΠΕ60/70 από την ειδική αγωγή.  Αν πρόκειται η εγκύκλιος να μην εκδοθεί με την ισχύουσα νομοθεσία (Ν3699/2008) αντικατάστασή της Υπουργικής απόφασης με   νομοθετική ρύθμιση που να ΜΑΣ συμπεριλαμβάνει ισότιμα με τους ΠΕ61/71 ως εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή σε κάθε περίπτωση. Η νομοθετική αυτή ρύθμιση, οφείλει επιπλέον να περιλαμβάνει και  τη μετονομασία των οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής από 61/ 71 σε γενικές θέσεις ΕΑΕ.  
ΓΙΑΤΙ όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως σε όλα τα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει:
i) Έχουμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ βασικό πτυχίο, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΛΙΣΤΑ (Προεδρικό Διάταγμα 320/1983), για να εργαζόμαστε στην υποτιθέμενη ενιαία εκπαίδευση. Το ψευδοεπιχείρημα  περί βασικού  πτυχίου δεν  ευσταθεί και έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την  πραγματικότητα των μονίμων συναδέλφων.
ii) Ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας (Ν3699/2008) η οποία μας έδινε πλήρη εργασιακά δικαιώματα αφού τα τυπικά μας προσόντα θεωρούνταν κατάλληλα. Πουθενά δεν υπονοούνταν ότι εμείς απλώς καλύπτουμε κενά και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι οι αποκλειστικά κατάλληλοι να δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Βάσει αυτών των δεδομένων πορευτήκαμε.
iii) Με αυτήν την έννοια και δεδομένου ότι εμείς δεν είχαμε απολύτως καμία γνώση για το τι θα επακολουθήσει, η όποια αλλαγή από πλευράς υπουργείου είναι υπό συζήτηση. ΑΠΑΙΤΟyΜΕ OΜΩΣ  Η oΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓh ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒaΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕI ΣΕ ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
iv) Τόσο η ηγεσία του Υπουργείου όσο και η κυβέρνηση συνολικά οφείλουν να κατανοήσουν το μείζον ζήτημα που έχει  προκύψει και να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα των εργαζομένων που πορεύονται βάσει νόμου. Η όποια αλλαγή δεν μπορεί να εξαφανίζει εργαζομένους. Όπως σε κάθε τομέα του δημοσίου και ειδικά στη εκπαίδευση οι τοποθετημένοι με άλλα κριτήρια εργαζόμενοι δεν πετιούνται στον δρόμο με την όποια αλλαγή νόμων. Το ίδιο εξάλλου,  ισχύει και  για τους μόνιμους συναδέλφους μας. 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ oΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΌΨΗ  ΤΑ ΔiΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝoΗΤΑ ΑΙΤΉΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ, oΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που στηριζεται στη ρητορικη ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .

τους ΚΑΛΟΥΜΕ, καθως είναι ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΠΟΥ εχουν τη δυνατοτητα και είναι στο δικο τους χερι, εστω και τελΕυταια στιγμη ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠοΨΗ ΟΛΟΥΣ τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕ60/70 ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΜΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓη, μεσα από την εκδιωξη μας  ΤΟΣΟ από ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ από ΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.




ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ/ΔΑΣΚΑΛΩΝ
 ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου