Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Επιμορφωτικά Προγράμματα Σχολικών Συμβούλων Ειδικής και Γενικής Αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων & Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής



Ο Γενικός Γραμματέας του  Υπουργείου Παιδείας Αθανάσιος Κυριαζής υπέγραψε εγκύκλιο με θέμα:
«Εγκύκλιος υλοποίησης Επιμορφωτικών Προγραμμάτων Σχολικών Συμβούλων Ειδικής και Γενικής Αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων & Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με κωδικό MIS 440994 , 440995και 453706 KAI κωδικό ΣAE 2013ΣΕ24580010, 2013ΣΕ24580011 και 2013ΣΕ24580035»

Σύμφωνα μ αυτήν:
"Το Ινστιτούτο Eκπαιδευτικής Πολιτικής, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με κωδικό MIS 440994 , 440995και 453706 KAI κωδικό ΣAE 2013ΣΕ24580010, 2013ΣΕ24580011 και 2013ΣΕ24580035» και συγκεκριμένα στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Επιμόρφωση Πολλαπλασιαστών (Σύμβουλοι Ειδικής και Γενικής Αγωγής Διαφόρων Ειδικοτήτων) και Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Ψηφιοποίηση Εργαλείων», προβλέπεται να υλοποιήσει τις εξής Δράσεις:
  • την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων (σεμιναρίων) για σχολικούς συμβούλους ειδικής και γενικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων συμπεριλαμβανομένων και των σχολικών συμβούλων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.),
  • την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων (σεμιναρίων) για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης  ειδικής αγωγής.
  • την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. σε έξι κατηγορίες αναπηρίας, οι οποίες έχουν συνδεθεί παραδοσιακά με την κλινική εξατομικευμένη προσέγγιση και ειδικότερα στις εξής: α) τύφλωση και σοβαρά προβλήματα όρασης, β) κώφωση, γ) νοητική αναπηρία, δ) κινητικές αναπηρίες, ε)αυτισμός και στ) πολλαπλές αναπηρίες, 
  •   τη δημιουργία φακέλου (portfolio) των μαθητών "
Η υλοποίηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων θα πραγματοποιηθεί σε πέντε φάσεις..."

 Βασίλης Βούγιας
 8/2/2014

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου