Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

"ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ" ... ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 
Ένταξη της Πράξης "ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ" με κωδικό MIS 467423 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση"
 
Στοιχεία Προγράμματος:
 
ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
 
- ΙΔΡΥΜΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Εκπαιδευτικής και
Κοινωνικής Πολιτικής)
 
- ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ / ΙΔΡΥΜΑΤΑ:
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τμήμα Πληροφορικής και
Τηλεπικοινωνιών)
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και
Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής)
 
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ
ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ
 
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
 
Το έργο περιλαμβάνει την επικαιροποίηση των γνώσεων των αποφοίτων σχετικών
τμημάτων ΑΕΙ – ΤΕΙ, προκειμένου να αναχθούν οι γνώσεις και οι επαγγελματικές τους
δεξιότητες σε ένα υψηλότερο επίπεδο και να δοθεί μία δυναμική προοπτική εξέλιξης
στην όλη επαγγελματική τους πορεία και πρακτική, καλύπτοντας τις επιμορφωτικές
τους ανάγκες όσον αφορά:
- τόσο γενικά θέματα όπως π.χ. σύγχρονες θεωρίες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες
ή χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για την υποστήριξη ατόμων με αναπηρίες, όσο και
εξειδικευμένες προσεγγίσεις σε διάφορες σημαντικές κατηγορίες αναπηριών (για
παράδειγμα αναπηρίες όρασης, αναπηρίες ακοής και λόγου κ.ά.).
- διάγνωση αλλά και θεραπευτικές παρεμβάσεις, κατά περίπτωση
(συμπεριλαμβανομένων και των ενδιαμέσων σταδίων, όπως η επιλογή των κατάλληλων
διαγνωστικών μεθόδων, η αξιολόγηση των διαγνωστικών τεστ κλπ.).
Δράσεις Πράξης:
- Συντονισμός, οργάνωση και υποστήριξη του Προγράμματος
- Προετοιμασία - ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
- Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
- Ενέργειες προβολής/ δημοσιότητας και διάχυσης των αποτελεσμάτων 
 - Εξωτερική αξιολόγηση έργου
 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου