Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ





Η Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Ι.Κ.Α κα Αντωνία Λουρίδου εξέδωσε έγγραφο, το οποίο και μπορείτε να δείτε παρακάτω, στο οποίο αναφέρεται στις συνεχιζόμενες καταγγελίες πολιτών στη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αναφορικά με τη μη ανταπόκριση των υπαλλήλων των υπηρεσιών στις τηλεφωνικές κλήσεις τους.


Οι πολίτες σαφώς και έχουν δίκαιο γιατί ο καθένας δικαιούται την ύπαρξη ενός στοιχειώδους σεβασμού όταν έρχεται σε επαφή καθ οιονδήποτε τρόπο με υπηρεσίες του Δημοσίου.


Από την άλλη οι υπάλληλοι μπορούν να επικαλεσθούν το γεγονός ότι δεν επαρκούν(ας όψεται το μέγιστο πρόβλημα της κραυγαλέας ανισοκατανομής του προσωπικού για το οποίο ΑΚΟΜΗ ουδείς αρμόδιος επιλαμβάνεται)  και έτσι αυτοί που έχουν απομείνει, είτε θα εξυπηρετούν τον κόσμο δια ζώσης, είτε θα απαντούν στα τηλέφωνα. 

Σε πολλές περιπτώσεις και τα δύο ίσως είναι δύσκολο να συνδυασθούν.


Βέβαια ο μέσος πολίτης αυτής της χώρας, έχει δομήσει και πολλές φορές όχι άδικα, τη στερεοτυπική εικόνα του Δημόσιου Υπάλληλου, ο οποίος, ενώ προδήλως δεν έχει κάτι να κάνει εκείνη την ώρα, να αδιαφορεί επιδεικτικά στα επανειλημμένα κουδουνίσματα του τηλεφώνου και πολλές φορές να το έχει ακόμα και αποσυνδέσει από την πρίζα, για να μην τον ενοχλεί.


Ακριβώς αυτή την εικόνα εκμεταλλεύονται οι υπηρετούντες την τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού, βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος στην δικαιολογημένη πολλές φορές αγανάκτηση του κόσμου από την ταλαιπωρία που υφίστανται από τους «βολεμένους» Δ.Υ.


Έτσι ακούμε συχνά – πυκνά, είτε με συστολή, είτε με άφθονη αμετροέπεια το «καλά τους κάνουνε και τους απολύουνε».


Αγνοώντας βέβαια ότι αυτή η επιλογή, της υποταγής μας δηλαδή σε πρακτικές κοινωνικού αυτοματισμού, διευκολύνει άριστα τους σκοπούς αυτών που επιδιώκουν τον κατακερματισμό της κοινωνίας και τη διάλυση οποιασδήποτε μορφής συλλογικότητας και κοινωνικής αλληλεγγύης.



Βασίλης Βούγιας

26/7/2013

Δείτε το έγγραφο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με θέμα:

«Υποχρέωση ανταπόκρισης υπηρεσιών ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σε τηλεφωνικές κλήσεις»ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου