Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΜΟΝΟ ΟΙ 2.500 ΕΚΠ/ΚΟΙ ΣΕ ΔΙΑΘ/ΤΑ – ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ Σ/Ν ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟ/ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘ/ΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. Π.Χ ΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ - ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚ/ΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ......(ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ)






ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟΝ 2.500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ

Γι αυτό στον ποσοτικό προσδιορισμό των 7.500 εκπαιδευτικών αποδείξαμε  με μεθοδολογική αρτιότητα, με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αξιολόγησης δομών που στελεχώνονται από 170000 εργαζόμενους, την οποία όλοι απεδέχθησαν, ότι οι εκπαιδευτικοί που δύνανται να τεθούν σε διαθεσιμότητα δεν υπερβαίνουν τους 2.500.
Και σας το δηλώνω απερίφραστα, κανένας άλλος δεν περισσεύει.



ΣΤΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ & ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ/ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Εκπαιδευτικοί που προέρχονται από τις προωθούμενες αλλαγές,  οι οποίες έχουν δρομολογηθεί με το νομοσχέδιο, που καταθέτουμε την ερχόμενη εβδομάδα, για το Γενικό και το Τεχνικό Λύκειο, που επιφέρει αλλαγές στη δομή, τη λειτουργία και τα ωρολόγια προγράμματα σπουδών τους.



ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Γιατί και μόνον εάν παρατηρήσετε τον αριθμό των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και την διασπορά τους στις περιοχές της χώρας, όσων σήμερα θέτουμε εκ της καταργήσεως των προγραμμάτων σπουδών που δίδασκαν σε διαθεσιμότητα, θα αντιληφθείτε ότι πελατειακές σχέσεις οδήγησαν καταρχήν στην πρόσληψη τους και στη συνέχεια στην παροχή αυτών των προγραμμάτων σπουδών στους σπουδαστές.
Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι οι 39 εκπαιδευτικοί της ειδικότητας Κοινωνικής Εργασίας είναι διασπαρμένοι σε 9 περιφέρειες, χωρίς να συνιστούν την κρίσιμη μάζα που απαιτεί η παροχή του μαθήματος που διδάσκουν σε όλη τη χώρα. Χωρίς σχέδιο, χωρίς προοπτική, χωρίς μελέτη, στο πόδι για την τακτοποίηση ημετέρων.



ΜΕ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Με αναδιάταξη προσωπικού διαμέσου της κινητικότητας με μετατάξεις που θα προχωρήσουν και μάλιστα άμεσα, ώστε να επιλύσουμε το ζήτημα της κακής κατανομής που ταλανίζει επί χρόνια τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Καλύπτουμε τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών.



ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 3.500 ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

Σταματάμε το απόστημα των αποσπάσεων 3500 ετησίως εκπαιδευτικών χωρίς κριτήρια, χωρίς μελέτη, με την κάλυψη διοικητικών θέσεων από εκπαιδευτικούς τόσο στις περιφερειακές υπηρεσίες όσο και στα Δημόσια ΙΕΚ, που σήμερα λειτουργούν μόνον με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς.



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΙΟΣ – ΠΟΥ – ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ

Αλλά και με την ψηφιοποίηση του συστήματος καθημερινής παρουσίας των εκπαιδευτικών στο σχολείο, θα καταρριφθεί ο μύθος των πολλών αδυνατούντων εκπαιδευτικών, που υποτιμά το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και αδικεί το 99% των 150.000 εκπαιδευτικών μας.
Γιατί πρέπει να γνωρίζετε ότι αφορά πολύ μικρό αριθμό εκπαιδευτικών. Πέραν αυτού, από τον Σεπτέμβριο, που εγκαθίσταται η υποχρεωτική ημερήσια ηλεκτρονική ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος, επιτέλους μετά πολλά χρόνια, θα γνωρίζει το υπουργείο Παιδείας ποιος εργάζεται, πού και πόσο ώστε κανείς να μην αδικείται.

Πηγή περιεχομένου ομιλίας esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου